Böcker

Böcker

måndag 3 november 2014

En oväntad återkomst


Jag har nämnt det förut, det otroligt oväntade att Anne Rice än en gång skulle återvända till the Vampire Cronicles efter över ett decenniums uppehåll. Men nu är den här, The Prince Lestat har kommit ut och även letat sig fram till min brevlåda. Och jag kan inte låta bli att vara nyfiken, så visst ska jag ge den här boken en chans. Kanske är det till och med helt rätt såhär i slutet av den totala förkylningskoma som jag befunnit mig i den senaste veckan?  Jag återkommer med en rapport när jag tittat närmare på boken.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var det! Faktiskt dessutom snyggare i verkligheten är på bilden.

      Radera
  2. Jag läste En vampyrs bekännelse för en miljon år sen. Har för mig att jag gillade den. Kanske dags att läsa hela serien.

    SvaraRadera